آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل وجود دارد؟

بله، شما می‏‌توانید در هر زمان مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار کافی‌ست پس از وارد کردن ایمیل و رمز عبور وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه «حساب کاربری من» به صفحه‏‌ «مشاهده و تغییر اطلاعات» بروید و اطلاعات خود را ویرایش کنید.

چرا برای خرید از استریو آرام حتما باید در سایت عضو شوم؟

تیم پشتیبانی استریو آرام به کلیه مراحل فرایند خرید و فروش از زمان ثبت درخواست تا مرحله تحویل جنس به مشتری نظارت می‌کند. ثبت‌نام در استریو آرام باعث تسهیل در پیگیری محصولات و ارایه خدمات بهتر به مشتری می‌شود.

رمز عبورم را فراموش کردم باید چیکار کنم؟

زمانی که گزینه «رمز عبور را فراموش کرده ام» را بزنید پسورد جدیدی برای ایمیل شما ارسال خواهد شد.

شرایط تحویل کالا در استریو آرام چگونه است؟

زمان و هزینه‌های تحویل کالا و نحوه پرداخت را می‌توانید به‌طور کامل در بخش شرایط تحویل کالا در سایت مطالعه فرمایید.

آیا می توانم سفارش خود را در روز و ساعت معینی تحویل بگیرم؟

بله، بعد از هماهنگی با خدمات مشتریان استریو آرام ‌می‌توانید در روز و ساعتی که تعیین می‌کنید کالا‌یتان را دریافت کنید.

میتوانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

بله، با شماره ‏——- از ساعت ۸ الی ۱۸ تماس بگیرید. مرکز خدمات مشتریان استریو آرام آماده ثبت سفارش مشتریان گرامی خواهد بود.

آیا لازم است بعد از ثبت سفارش برای اطمینان از پردازش آن با استریو آرام تماس بگیرم؟

پس از ثبت سفارش، پیامکی از طرف استریو آرام برای شما ارسال خواهد شد تا از آغاز روند خرید خود مطمئن شوید اما در عین‌حال می‌توانید برای اطمینان بیشتر، با خدمات مشتریان استریو آرام نیز تماس بگیرید.